Odpad Slovenska (a či vzorka národa?) na blogu pravda.sk

3. júla 2011, magy, Úvahy a názory

Už chápem, prečo je Slovensko na tom tak zle.

Čo vás zaujíma predovšetkým? Politika a všetko s tým súvisiace. Všetci na ňu svorne nadávate, opovrhujete a pritom je to to prvé a často jediné, čo vás zaujíma. Stačí sa pozrieť na rubriku „najčítanejšie články“.

Politika,

politika,

zlodeji,

politika,

ekonomika (vďaka politike).

(stav z 3.7. ráno, ale podobná skladba je tam skoro stále)

Donekonečna rozoberáte a komentujete to, čo spravil či povedal niektorý z tých akože-zástupcov ľudu, prípadne aký to má dopad na ekonomiku. A čo sa tým zmení? To už môžete rovno rozoberať problematiku hovien a tiež to bude mať rovnaký efekt.

A ak nie o politike, tak o tom, že sa pridám k zlodejom, lebo mňa 3x okradli. Skvelé! Úžasné! Bravó!!!


Ani ma nehne, aby som kvôli akémukoľvek politikovi, jeho výrokom alebo správaniu utratil čo i len sekundu času svojho života. Na to sa mám príliš rád. A nie, nechcem si týmto zvýšiť čítanosť vlastných článkov, ale je mi smutno z pohľadu na to, ako kopec talentovaných ľudí stráca čas a zabíja život takouto ničomnou činnosťou.

Precestoval som kus sveta a zistil, že tam, kde sa ľudia o politiku nezaujímajú a kde svoju energiu venujú na užitočnejšie ciele a činnosti, sa žije podstatne lepšie. Aj preto žijem a ešte dlho budem žiť radšej všade inde, len nie na Slovensku.

A môžte ma vy všetci, politickí masturbátori, začať kameňovať … 😛