Pôsobivý moment pravdy o politike v masovom médiu.

17. októbra 2011, magy, Úvahy a názory

Na kamarátovej nástenke na FB som objavil zaujímavý odkaz.

Po prezretí som si pomyslel – môže byť, ale chlapík sa trošku príliš rozhadzuje rukami, kričí a rozčuľuje.

Lenže po druhom a ďalšom zhliadnutí som na to došiel. Jeho NAOZAJ trápi, čo sa deje!!!

A svojím spôsobom na to aj našiel riešenie! Koľkí z nás môžu povedať to isté? Kritizovať vie každý, ale nájsť konštruktívne a fungujúce riešenie už málokto. Prial by som si, aby takýchto ľudí, ako tento z videa, bolo viac aj na Slovensku a aby svoje slová pretvárali do činov.

Hádam chlapík za túto reč neskončí v betóne.

Dal som si tú námahu a pre tých, čo nevládnu nad angličtinou, som pridal titulky.

 

(Ozaj – nehovorí on o našej vláde???)

 

http://www.youtube.com/watch?v=LYsZvIKikG4