Založ si blog

Archív: december, 2017

Cestami a necestami po Iráne – 9. diel (Masuleh, Qazvin, Karaj a Istanbul)

Ráno som vstal už pred siedmou. Dosýta vyspatý, odpočinutý. Keď som vystrčil hlavu zo stanu, Asar už bola hore a zamávala mi. Fíha, ona vstala skôr ako ja? To čo sa deje? Ale zrejme bolo všetko v poriadku, len bola tiež dosýta vyspatá. Zložil som stan ale zabaliť do jeho obalu sme ho nemohli, bol komplet mokrý. Tak sme ho v kufri aspoň rozprestreli ako sa dalo, nech obschne. […]

Pokračovanie článku

Cestami a necestami po Iráne – 8. diel (Kaspické more a jazierka Badab Soort)

Ráno sme z hotela Qaboos v Gonbade zmizli tak rýchlo, ako sa len dalo. Raňajky sme si dali pri ceste smerom ku Kaspickému moru, kam sme mali namierené. Ako som písal skôr, v Iráne sú ulice, kde sú len samé autoopravovne, obchodíky s autopríslušenstvom, dielmi a pod. Aj teraz sme prechádzali takými časťami. Čaj sme si kúpili vedľa jednej malej autodielne v jednom malom […]

Pokračovanie článku

Cestami a necestami po Iráne – 7. diel (Mashhad a Belgheis)

Pri ťavách som spal len zopár hodín. Spánok bol osviežujúci, tak ešte za hlbokej tmy som pokračoval v ceste. Dlho mi to ale nevydržalo, tak som to po niekoľkých hodinách opäť zapichol kúsok od cesty. Tentokrát nebolo široko-ďaleko nič. Na rozkladanie stanu som nemal ani sily ani chuť, len som sa opäť zabalil do spacáku a spal až do svitania. Tuším, že ani Asar sa pri […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

magy

osobný blog o cestovaní a živote

Štatistiky blogu

Počet článkov: 60
Celková čítanosť: 256166x
Priemerná čítanosť článkov: 4269x

Autor blogu

Kategórie